سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بلبرینگ اس کا اف

 

 

آشنایی بیشتر با بلبرینگ اس کا اف

بلبرینگ اس کا افرا می توان یکی از معروف ترین بلبرینگ های جهان دانست. شرکت سوئدی SKF   که تولید کننده رولبرینگ و بلبرینگ اس کا اف، برای اولین بار در سال 1907 فعالیت خود را آغاز کرد. بلبرینگ اس کا اف از همان ابتدای شروع به کار، به کیفیت بالای خود شهرت پیدا کرد. هم اکنون پس از گذشت بیش 115 سال از تاسیس شرکت SKF، این تولید کننده سوئدی به بزرگترین تولید کننده بلبرینگ در جهان تبدیل شده است.

علاوه بر تولید رولبرینگ و بلبرینگ اس کا اف، این شرکت فعالیت خود را با تولید ابزارهای مکاترونیک، تجهیزات شبکه های انتقال برق، محصولات مربوط به تاسیسات و... توسعه بخشید. در کشور ایران به دلیل تحریمات، بلبرینگ اس کا اف به صورت رسمی دارای نمایندگی نمی باشد. اما همانند بسیاری برندهای معتبر دیگر، خریداری رولبرینگ و بلبرینگ اس کا اف از طریق فروشگاه هایی همانند دیجی برینگ به راحتی امکان پذیر می باشد.

بلبرینگ NSK ، کیفیت و اصالت

بلبرینگ NSK، یکی از قدیمی ترین بلبرینگ های جهان می باشد. شرکت ژاپنی NSK در سال 1916 تاسیس شد و از آن زمان به بعد با تولید بلبرینگ NSK و قطعات ماشین آلات صنایع مختلف مانند فولادسازی، استخراج معدن، مکاترونیک و... به سرعت به یکی از غول های تولید کننده ماشین آلات صنعتی جهان تبدیل شد.

امروزه بلبرینگ NSK در اکثر کشورهای بزرگ جهان دارای کارخانه و یا نمایندگی فعال می باشد. همانند بلبرینگ اس کا اف، بلبرینگ NSK نیز قادر به بهره مندی از یک نمایندگی رسمی و فعال نمی باشد. اما دیجی برینگ، یکی از تولید کنندگان داخلی و همچنین وارد کنندگان بزرگ بلبرینگ به کشور، با وارد کردن بلبرینگ NSK و بلبرینگ اس کا اف عملکردی موفق در تامین این قطعه برای صنایع کشور داشته است

دیجی برینگ، فعال در تولید و واردات

دیجی برینگفروشگاه اینترنتی فروش انواع بلبرینگ اس کا اف، بلبرینگ NSK و بسیاری برند معتبر جهانی دیگر در ایران می باشد. شرکت دانا صنعت آپادانا مالک سایت دیجی برینگ یکی از بزرگترین و باسابقه ترین تولید کنندگان بلبرینک در کشور محسوب می شود. به لطف تجربه ای که طی دو دهه فعالیت در زمینه تولید و واردات انواع بلبرینگ و رولبرینگ کسب کرده است، دیجی برینگ یکی از قابل اعتمادترین فروشگاه ها و نمایندگی های فروش بلبرینگ اس ک اف و بلبرینگ NSK می باشد.

برای آشنایی بیشتر با حیطه فعالیت دیجی برینگ و همچنین محصولات و تولیدات آن، می توانید از سایت دیجی برینگ دیدن فرمایید.