سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیوان

دنیای کارتون برای کودکان بسیار شیرین است.کارتون ها می توانند ساعت ها کودک شما را سرگرم کند. کودکان معمولا با شخصیت های کارتونی ارتباط  بسیار خوبی برقرار می کنند.اما در همین حین خیلی خوب می شود که ما بتوانیم برای فرزندان خود از طریق همین شخصیت های کارتونی پلی به سمت نقاشی برای ان ها بسازیم و ان ها را در همین امر تشویق کنیم.علاقه ای که ان ها از شخصیت کارتونی مورد علاقه خود دارند سبب می شود که علاقه ان ها برای کشیدن این مدل نقاشی ها دو چندان بشود.

به عنوان مثال ان ها می توانند با نقاشی پری هم خلاقیت خودشان و هم نقاشی کشیدن خود را بهبود ببخشند. درست کردن کاردستی جزو هنر های شایسته و مناسب برای کودکان است.ان ها می توانند هر انچه که دلشان می خواهد را یک تکه کاغذ درست کنند و خودشان را به چالش بکشند.ان ها هر روز می توانند در رابطه با موضوعات مختلف کاردستی درست بکنند. مانند حیوانات، مثلا در ان روز کاردستی زرافه را درست کنند،یک روز در رابطه با وسایل خانه و کاردستی لیوان را بکشند.

ان ها می توانند با همین ایده ها مهرات خود را در این زمینه گسترش بدهند و بتوانند این هنر را به دیگران هم نشان بدهند.داستان کودکانه جزو محبوب ترین و پرفروش ترین کتاب ها در بازار است.این داستان های کودکانه دارای مطالبی بسیار مناسب و اموزنده ای است که مناسب سن کودکان است.تنوع در موضوع کتاب های داستان کودکانه بسیار بالاست و هیچگاه برای کودکان خسته کننده نمی شود و ان ها می توانند با خواندن ژانر های مخلف،ژانر مورد علاقه خودشان را پیدا کنند.در نتیجه خرید این نوع کتاب ها بسیار مفید و اموزنده بوده و می تواند در تعلیم صحیح فرزند شما نقش چشمگیری داشته باشد و در نتیجه کودک شما نسبت به کودکان دیگر از طرز فکر بالغ تری برخوردار باشند