سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاکتوس

با نقاشی می توان مسائل مختلف بسیاری را به کودکان اموخت و ان ها را با محیط پیرامونشون بهتر اشنا کرد. گیاهان از مهم ترین موجودات پیرامون انسان ها هستند و اشنایی با ان ها امری مهم و اساسی است. یکی از جالب ترین و خاص ترین گیاه ها کاکتوس است. به همین علت اشنایی با ان ها از اهمیت بالایی برخوردار است. نقاشی کاکتوس در همین امر نقش بزرگی را ایفا می کند. کشیدن نقاشی کاکتوس اصلا امر سختی نیست.

شما می توانید ایده های کاکتوس را از روی سایت وولک به فرزند خود نشان دهید و در همام حین ویژگی های ان را به او توضیح دهید.زیبایی اسمان چه در روز و چه در شب بر هیچ کس پوشیده نیست. ما هم می توانیم این لذت را از کودکانمون محروم نکنیم و ان ها را با این زیبایی ها اشنا سازیم. یکی از کار های بسیار جالب و مهمی که ما در همین امر می توانیم انجام دهیم یاد دادن کاردستی ستاره است. کودکان ما می توانند با درست کردن کاردستی ستاره با ویژگی ان ها خیلی بهتر اشنا بشوند. درست کردن کاردستی ستاره اصلا کار سختی نیست و با کمک شما والدین امری کاملا امکان پذیر برای هر کودکی است. شما می توانید طرز درست کردن کاردستی ستاره را از طریق سایت وولک به کودک خود اموزش دهید.

در این عصری که ما زندگی می کنیم دیگر پدر و مادر ها وقت کافی برای فرزندان خود شاید نداشته باشند و به دلیل مسائل کاری ممکن است کودکانمان در برخی از لذت ها محروم شوند. مثلا دیگر با این مشغله کاری که والدین دارند شاید دیگر نتوانند هر شب برای کودک خود قصه بخوانند. اما تکنولوژی در این امر هم به کمک ما امده است و در همین زمینه سایت هایی وجود دارد که قصه سوتی برای شما می گویند و شما دیگر نیازی نیست خود را به زحمت بیاندازید و هر کجا که باشید با وصل بودن به اینترنت می توانید برای کودکتان قصه صوتی پخش کنید.